*snörvel, host*

Nu råder de ingen tvekan längra iallafall, den lille snoriga killen har smittat sin mamma : (
Så idag har varit hemma och snorat på kapp. Är de inte hans näsa som rinner så är det min. Men jag håller tummarna för att de skall räcka med snuva och att jag kanske kan undvika att dessutom åka på feber och andra mysiga åkommor som förskylningar drar med sig.
Men nu ör de iallafall fredag och de betyder att helgen är runt hörnet ; ) Tid för hela familjen...
 
 
Annars hade jag lyckas bli färdig med uppgift 2 som skall in efter våran VFU (verksamhetsförlagd utbildning) som vi har nästa vecka. Vilket känns gott för du kan jag koncentrera mig på de andra två uppgifterna som bygger på erfarenhet och samtal under VFU perioden. Så tyvärr kunde man inte påbörja de ännu, nu när jag upplevde att jag hade tid....
 
Annars längtar just nu bara till början av februari *hemlis*
Livet | |
Upp