En liten uppdate

God morgon. Sitter och försöker att vakna till lite mer innan jag skall börja fixa till mig för att åka till skolan. Idag kommer dagen bestå av att vi skall fixa ihop ett grupparbete, vi skall fixa omvårdnads/medicin planer, samt troliga diagnoser utefter patientens symtomer och provsvar. Är betydligt mer att tänka på och utvärdera än vad man tror.

Annars har jag gjort 2 av 3 tentor, vi försov oss förjävligt nog när jag skulle gjort läkemedelsräkningen. Så den skall jag göra i december som det är nu. De andra två tentorna är godkända och klara 😃👍 Grymt nöjd över min mikrobiologitenta! Del 2 i tentan hade jag bara missat 0,5p så där var jag grymt stolt över mig själv. De andra två delarna gick och bra (men inte lika bra) 😜

Självklart har jag lyckas klämma in en hel del skönlitterärt 😊 Skall skriva med om böckerna sedan då det luckas blir 10 st 😳 Trodde inte inte att det var så många *haha* Men det har deffenitivt varit bra böcker iallafall 👍

Nä, göra sig klar för att môsa sig ut i detta pissregn till väder som vi har fått 😞


Livet | |
Upp