4 års kalas

På onsdag fyller Pontus 4 år och eftersom jag skall vara på min vfu-plats helgen som kommer så fick vi fira lilleman denna helgen ; ) (inte för att det spelar honom någon roll, bara det blir paket och tårta ;P )

Då igår var halva sidan av släkten här och det blev mat och det viktigaste av allt, tårta!!



Kan säga att Pontus var mer än nöjd över sin önskade tårta. Den Skullr ha olika färger och det skulle vara marsmellows på den : )
Bottnarna tog ett tag, men blev så jäkla nöjd med färgerna, svart, lila, rosa och blå...

Fick en massa idéer om olika fluff i fyllningar på tårta så idag skall jag göra fluff i två olika tårtor och sedan skall min VFU plats få vara test objekt ;P tror inte att de kommer klaga det minsta *haha*

Just nu kommer jag inte så långt i min bok även om jag tycker den är intressant. Är nog för att VFU:n tar väldigt mycket tid och sedan pluggar jag till omtenta tillfället då jag skall göra tentan i förra kursen. Somatik ohälsa och medicinska sjukdomar... Men skall se om jag inte kan gå till lite fler timmar till rolig/nöjesläsning ; )
Livet | tårta | |
Upp